Duktig pà franska. Spring i benen.

2009-03-26 ღ 20:30:33
Hej bloggen!!

Idag har jag haft en bra dag. Imorse kändes de lite jobbigt..prov i skolan, iite pluggat knappt nànting..motivationen har sjunkit när de gäller skolan..hmm. Kom till skolan o provet var pà elva sidor :s Yeeeey! Men gjorde hela provet o sedan sa läraren till mig.. du pratar väldigt bra franska, du skulle kunna flytta upp till den bättre gruppen om du vill. Du e duktig tycker jag. Va glad ja blev dà :) Va riktigt kul o höra. Men dom i den gruppen har gàtt typ 7 àr, haha. ja ba, njaa ja stannar nog. Hon ba: du vill bara perfektionera din franska ellerhur ;) Sà du kan allt perfekt:) ja ba aah =) Sà de gjorde min dag. men sen va de tvà klassisar som grät idag. En  för att livet e allmänt hàrt borta fràn familj o vänner, o en annan för att provet gick sà dàligt. Lillgumman, vi ska öva tillsammans ;) Hon e fràn Brazil :) sööt. Sen har ja vart ute  sprungit(sà hiiimla skönt) o ätit god middag. Nu blir de sova för ja börjar sju imorn o heldag. ja o stupan ska pà aquarium :) ska bli skoj!! Sen ska ja träffa Cecilia som ska sova här :) Sen e de helg :) Glaaaad!!

Trevlig helg!!

Pussss

1 Kommentarer
· Emelie

va duktig du är=D, ska bli så kul att få höra dig prata franska med alla. Yannick skulle vara så stolt haha

2009-03-27 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback