Finns de onda baguetter??

2009-03-12 ღ 22:13:28
Jag trodde alla baguetter var goda... har ju smakat en o annan äcklig, men att de fanns onda.. de visste jag inte. Igår när vi skulle mata ankorna i slottsparken så skar ja mig på en baguette o började blöda, nu har ja ett sår på fingret..från en baguette:S haha. Skumt.

Igårkväll tog ja en fika me Helen. Masssor av prat o goda desserter på sisters :) Niiiice!! Får se om de blir sushi i veckan. :) Sen va ja ju i skolan idag..va skojigt. Skrev en massa o pratade massa me min gamla lärare. Hone  för söt. Sen bestämde ja o min brasilianska vän att vi ska hitta på nåt nån dag :) Så ska ja träffa Hannah nån dag med ju. I helgen ska ja umgås med Joanna o Joanna :) Först Joanna från England.. vi ska ses lörda.. sen lörda kväll kommer Joanna från Sverige. Ska mysa här o sen umgås på söndag :)

Idag när ja stod på donken kom en tjej fram till mig i kön o knappa in min beställning på en maskin så man fick en liten lapp o visa i kassan. Haha, nån ny grej som ska snabba på köpen antar ja.. hehe.  Ikväll har aj o stumpis lekt massa o ätit massa räääääkor = ) ÄLSKA!

Puss på er! Imorn e de heldag, dags o sova!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback