God kväll bloggen...

2009-03-20 ღ 23:18:32
Nu sitter jag hemma hos en svensk familj och är barnvakt àt 2 barn här, sen e de en mittemot oxà som ja har babytelefon till =). Familjen e halvfransk. Har träffat dom nàn gàng i parken. Lilla pojken e 3. Han va jätteglad att aj skulle komma hit o va barnvakt, han ba: si elle est belle mammo!! Va söt hn e mamma:) hihi.  söta unge! fick en stor kram när ja kom ikväll :) Dom bor jättefint. En stor lägenhet 4 min fràn mig. Jättefint me massa saker o foton överallt, hur mysigt som helst. Lite mindre franskt antar ja =) Imorn efter jobbet ska ja träffa Cecilia, en fransk tjej som ja träffat pà dagis. Vi ska gà en promenad iaf, sen fàr vi se. Fàr se om ja träffar Helen en sväng me. Sen blir de bara va hemma o ta de lugnt för ja ska va barnvakt imorn kväll hos min familj. 

Pà sönda blir de en dag med Joanna :). Juste!! Har fàtt en ny jättesöt klasskompis! Hon heter Federica o e fràn Italien. Jättegullig. Fàr se om vi skulle hitta pà nàt snart, hon e ny här i Frankrike men pratar bra franska :). Hon sa till mig att: du sa att du kom fràn Sverige... de kunde ja inte tro.. du ser sà.. liksom solbränd, mörk ut. Hihi. Alla säger sà. Du e ju inte blnd o inte làng. Haha. Snälla!! de e en myt! Alla svenskar e itne blonda o 1,80. Hihi, sà skojigt att alla tror de. Nu e ja ju halv svensk oxà men iaf :)

Imorn àker min vän Caroline till Australien. Jag ösnkar dig en grymt härlig resa tjejjen. Du e framàt, social, modig o lite tokig. Väldigt bra egenskaper när man ska ut o upptäcka världen... okej, de skadar inte om man har lite koll ox^, men äsch de ska nog gà iaf ;) Du vet att ja säger de med glimten i ögat. Snart kommer ju Nathalie o tar över din familj..ska bli härligt o gà dit o se dom igen, en kommer kännas jättekonstigt att du inte e där. Vi hörs snart!! Lova o njuta av varje sekund o ta MASSA bilder!! Träffar du nàn fransk sà LOVA o utnyttja franskan dà:) 

Bisou / ta cherie!

Ha en bra helg allihop!!

Pussss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback