Min mamma.

2009-03-16 ღ 21:46:17
Det här inlägget tillägnar jag min kära mamma. Du e grym på de mesta. Är stolt över dig. (om jag kan säga så?). Känns knasigt eftersom du e min mamma..äldre än mig..hmm, aja, ser upp till dig iaf. Du har kommit igång o börjat träna nu, det gjorde mig glad för du verkar så glad för det själv. Verkar som du mår bra av det :). De e grymt bra! Du finns allttid där när de käns jobbigt, även när ja e tusentals mil bort. TACK! Alltid kan ja ringa dig...mamma ! Saknar dig en massa. Jag e glad att du e min mamma. Ser såååå fram emot att få visa dig allt här, allt mitt här borta :)

Älskar dig mamma. Ring mig om de e nåt, du vet att ja alltid finns här :) (mammas ord)

1 Kommentarer
· mamma

Tack vännen min älskar dig också. Självklart vill och hoppas jag att alltid kunna finnas till och kunna stötta er, dig och dina syskon så länge det går. Pusssssssssss mamma

2009-03-20 @ 14:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback