Egypten..

2009-03-10 ღ 21:01:53
Hej bloggen min!!

Igår fick jag ett sms av min vän Emelie som e i Egypten. Det var ett mms med en bild från karnak templet i luxor... förstår bara de som varit där.. :) Grymma minnen fick ja upp i mitt huvud.. oj va härligt de va när vi va där..svettigt värre men grymt bra resa!! Hoppas du sätter trosorna rätt nu stumpan ;)

  


Puss o kram Tess <3



Hej allahopa :)

Idag har jag träffat Linnea, en svensk tjej som kommer från Gbg(eller lite utanför). Vi träffades vid place st michael o tog en fika på starbucks. Sen gav ja mig av till skolan. Där fortsatte vi med plus que farfait och fick beskriva hur vi förberedde en supercool fest :P fantisera, de e vi bra på. Min grupp av skönast. Sommar mitt i vintern? Ja, starka UV - lampor ju!! Jaha?? sa brasilianaren... okej? ja ba jaa vet du inte va de e? :P hehe. Ida hade vi vår underbara gamla lärare. Men vi har fått en ny lärare som e lika bra, så de e bra. Vi hade ju en några dar som va helt skruvad, elak o dålig lärare verkligen =/.

Imorn kväll ska ja träffa Helen. Skojigt, va ett tag sedan. Det blir nog en mysig fika på cafét här i versailles där vi va förut. Väntar förresten på besked från min vän Nathalie från Malmö. Hon e ju påväg tillbaka hit :) Hoppas hon kommer snart. Saknar henne grymt!!! Men snart, en vår tillsammans i Paris ;) Du o ja tjejjen !!!

Puss o kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback