En helg i Paris o julshopping!

2009-11-25 ღ 11:02:50
Alldeles för länge sen ja bloggade nu.. Det blev en weekend i underbara Paris i helgen. Det var välbehövt. Jag bodde hos min fina italienska vän Federica. Hon bor i Clamart söder om Paris(typ inne i Paris). Det blev två underbara middagar hos min gamla familj o min lilla älsklingsflicka me :) Det var heeeelt underbart o få se varann igen. Skratt o tårar.. Vi lekte en massa o skämtade precis som förut.. ett bad, rita en gubbe på magen med hudkrämen, sjunga våra favoriter, smeknamna varann o så förstås hoppa groda.. Saknar henne redan. Men ses snart igen cheriie :). Sen blev de förstås en massa promenerande i paris, st michael, jardin du luxemburg i härliga hösten.. en varm chokla, baguetter, sot o vin kväll.. mm. Shoppade en scarf på La fayette oxå, de ni ;)

Igårnatt kom vi hem o sen igårmorse vaknade ja av världens illamående, låg o spydde halva dan o nu mår ja bra =/ skumt! Nu blir de iaf julshopping, o sen emelie-kväll ikväll :D IMORN E DE AMANDADAG! äntligen! som ja har längtat. Efter ett år ska ja få träffa dig igen söta!

Pusssssssss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback