Tallinn-kryssningen..

2009-11-10 ღ 22:35:03
Heeej kära blogg!!

Nu e ja hemma igen efter en härlig kryssning med mina franska vänner. Jaa, tre fransmän o jag..i samma hytt i 40 timmar..(vi va utanför hytten många timmar men ändå) ;). Det blev riktigt trevligt faktiskt, en hiimla massa studenter o mycke alkohol, massa dans, LITE mat(man snålar när man e student så..), Tallinn sightseeing o så massa snack o lite sömn på de..

När vi kom till värtahamnen och skulle hämta ut våra biljetter visade det sig att JAG var inte inskriven, nähe.. synd. Skulle alltså inte kunna följa med.. =/ Näee, ingen Therese Eriksson, Vincent som visste att han skrivit in mig blev arg.. sedan fick jag åka med iaf men betala lite extra, nåväl alla kom med iaf :) Inne på båten blev Tax-free-kön lång snabbt.. Vilken hysteri! Italienare, fransmän, tyskar, spanjorer o så några svenskar :P

Tallinn var en söt liten stad med färgglada hus, snö o en jättefin kyrka! Roliga sedlar oxå, o ett skumt språk, men himla fina ylletröjor på torgen :)



Härliga killar!  Å en himla massa franska blev de hela helgen, mycke bra!



Skööna Tallinn.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback