Tallinn!

2009-11-08 ღ 12:02:48
Heej bloggen!!

Nu är ännu en vecka förbi o vi hade en lyyysande dag igår på jobbet!! :) Underbar dag! Jag jobbade som en tok o ja hoppas vi vinner tävlingen i helgen, det skulle ju va riktigt kul!  Vi har fått så himla fina julklänningar o dom säljer redan :) På newborn edom ju bara fööör söta, tihi. Man smälter direkt. Å med små söta strumpbyxor med brodyr o rosett..aa, ni hör ju själva :) Det känns riktigt kul nu i jultider, massa folk o mycke sälj!

Nu blir det en liten minisemester, jag åker nämligen till Tallinn ikväll med fransmännen =P Ska bli högst intressant o se hur denna  kryssning blir. Men en dag i Tallinn imorn ser jag fram emot. Å sen e vi tillbaka i Stockholm på tisdag morgon igen. Nästa vecka ser ut som träning, körning o så jobb hela helgen. Därefter blir de PARIS :)

Jag pratade med min värdmamma häromdagen o på frdeagen ska ja gå med den nya au pairen o hämta Alice från skolan o sen träffa farmor o farfar som då e på besök :) På söndagen skulle vi äta mdidag tillsammans o så skulle ja nog sova där med :) Tihi, ska bli så hiiimla skojigt o träffa min lilla :D Nu sk aja kolla vad det ska bli för väder i Tallinn imorn o så ska ja packa min väska o hoppa in i duschen. Jag hoppas ni får en underbar sönda!

Lovar o ta massa roliga bilder, KRAM

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback