dildo - party o annat skoj!

2009-10-25 ღ 19:15:24
Halloj bloggen!

Nu sitter jag hemma i värmen.. har precis ätit makaroner med biffar o massa hemmajgor gräddsås...mums! Tack mamma för att du e bäst på o laga god mat! Jaa... idga har jag jobbat i min kära butik i sickla... o de va en helt okej dag. Sålde en hel del julklappar faktiskt.. e de tidigt eller? De e väl iof. bra o va ute i go tid? Har ni köpt ngåra julklappar än?? Jag har ju fkatiskt de.. två stycken. Känns bra, de e ju faktiskt smartast så man inte står där issta dagarna o ska trängas me resten av Sverige, elelr?

De e riktigt mörkt ute, o sådär ruggigt, blött o kallt.. hösten e verkligen här...:)

Snart är det en ny vecka med nya tag o körning, träning o jobb. Ska försöka läsa en hel del i teoriboken o börja göra studiehäftet täntke jag..siktar på teoriprov om ett tag =D

Lite saker att se fram emot

- 30/10 - Dildoparty!
- 8/11 - kryssning till Tallinn
- 19/11 - Resa till Paris med Sandra!
- Inom kort.. Bounce...


Ja, på fredag ska jag på dildo-party hos Malin med M :D De ska bli riktigt kul! Har aldri varit på nåt sånt förut, har ni de? Haha. blir nog riktigt flamsigt o fnissigt, precis som de ska va när de e massa tjejjor!(lovar o ta lite härliga bidler;) )

Ha en trevli kväll!

KRAMAR

2 Kommentarer
· Bilja ~Photoshop bloggen~

Det är bara mejla! =)

2009-10-25 @ 23:59:04
URL: http://biljaochtessisen.blogg.se/
· Evelina

Oj var det kul med dildoparty? =)

2009-10-27 @ 20:42:09
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback