En dag med bror o så möte :)

2009-10-28 ღ 22:32:06
Heeej bloggen!

Idag hr ja hängt med min bror i stan innan det var dags för möte i Sickla med jobbet. Jag o Mikael gick runt på stan o kollade ringar, gick fram o tillbaka till banken, skrattade så tårarna rann, tog kort med pumpa-kompisar, skrattade lite till, tappa bort varann, drack te, drack choklad, gick på urbans, nej bellmans, gick runt som ett vanligt par på stan kan göra, alltså syskonpar, host!

Till alla som tror vi e ett par jämt, haha. Tanten på guldfynd som för övrigt försökte hjälpa mig med min lott som ja vann på för 1,5 år sedan o inte fick nåt för.. hon ba: jaa, va vill ni ha för ring då..hihi o den andra kassörskan: nehe, ingen tur för er idag..flirtig min..NEJ vi e itne ett par o han skulle INTE köpa en ring till mig utan JAG o bara JAG skulle köpa en ring till mig själv =D Haha

 

Sen blev det ett personalmöte på Texas burger i Sickla köpkvarter. Mums o intressant. Nya tag på jobbet o ännu mer ordning! Snart e de jul, massa härliga temahelger o en himla massa kunder o goa varor :D

 

 



KRAM!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback