En god väll.

2009-10-18 ღ 21:20:03
Nu är jag hemma efter en dag i Haninge. Jag jobbade ju på Name it i Handen idag o de gick helt okej. En del overaller o regnkläder o annat smått o gott sålda. Efter jobbet blev de god lasagne hos Sanna o barnen :) Himla skoj som vanligt. Ritade, busade o åt gott. Sen hade Sanna utrensning av sin garderob oxå så jag kom hem en trenchcoat o en kort ullkappa liknande jacka rikare, happy! Vilket kap - 2 jackor 250 spänn - taget!

Jaa.. sen e de ju så att på vägen lär man sig. På vägen lär man sig att se på saker med andras vinklar. Man lär känna sig själv o blir därmed starkare som person. Jag känner mig ganska säker.

Imorn e de jobb igen i Stinsen :) med Terese o Natasha.

Ha en bra kväll!

PUSS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback