En härli dag på jobbet..

2009-10-13 ღ 20:36:17
Heeej allihop!!

Idag har det varit en bra dag, sjukt bra tryck på jobbet o massor me härliga kunder. Igår startade vi ju name it outlet i stinsen. Vilken succé!! Gick jättebra, o de va superskoj! Ida gick också sjukt bra :) Yääh! Mycket jobb blir de nu men de e de helt klart värt. Kläder, babykläder e så hiimla kul. De stora är ju minst lika fina de, men de e nåt speciellt me babykläder, dom e ju så små :) Sen e de så kul me alla kunder oxå såklart, de gör ju allt. De e sjukt härligt o jobba i en barnklädesaffär. Å me de rätta arbetskamraterna e de bara tipp topp.

Idag i outlet..Jag är väldigt Sprallig, hoppig o flummig o så trallar, sjunger, visslar ja..
Sarah: Therese hörru, e allt bra? Va e de med dig?
Jag: storler
Sarah: De e en kille, visst?
Therese: studsar bort till kassan o tar en kund..

Imorn e de onsdag o sen e de torsdag..

1 Kommentarer
· Angelica

åå vad roligt det låter :D vad gör du nu då? hihi jag har då fullt upp som vanligt, är du ledig ngn dag nästa vecka tänkte om du ska komma till skolan min?=)

2009-10-14 @ 00:10:32
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback