glad o hoppas hoppas....

2009-10-16 ღ 20:43:02
Heeej!Idag e ja glad. Hade en urmysig kväll igår. Tacos. fjant. takida. en till fjant. helt klart en godkänd kväll. Men en ska ska ni veta. Att itne äta bröd till tacos e helt klart underkänt! =) Härlig kväll, kan ja leva på ett tag..

På jobbet gick de lysand, tack alla mina som va grymma idag!! Bäst ni e ! Å lycka till i helgen nu, ni e underbara! Efter jobbet va ja lagom spontan.. på tunnelbanan en bit ifrån mig satt en mamma med sina två söner o pratade franska.. blev sugen ja me.. gick av när dom gick av(4 stationer innan mig) bara för o prata me dom =) Lite galen... de visade sig att mamman va svensk o sönerna franska :) Dom hade precis flyttat till Sverige från Bordeaux. Ja sa att aj gärna e barnvakt nån dag så vi skulle höras, hihi. V aglad hon blev. Vem har sagt att livet måste bli trist för man flyttar hem från Paris? Mer spontanitet o impuls till folket ! Ikväll har ja o familjen lagat crêpes.. vänt dom som ja o Alice burkade göra i mitt franska kök :) hihi, goootttt.

Juste!! Ja e jätteglad, kanske... hoppas. Verkligen. WOW. Återkommer snart. Imorn e de en ledig dag.. körning, simning o så utgång.

PUSS

1 Kommentarer
· nadiia

hahah! I agree, mer impuls till folket!

2009-10-17 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback