God morgon!

2009-10-30 ღ 09:28:33
Hej hopp!

Kom precis till jobbet, sickla köpkvarter.. o istället för att dra mitt passerkort rycker ja i det larmade handtaget, bra Therese! Världens högsta larm =S Några minuter tjuter det o människorna runtomkring va väl inte jätteglada, klant jag! Bra start på morgonen, de e bra, man ska sätta ribban högt!

Förresten, dom ringde inatt från djursjukhuset i Farsta o berättade att de fått in Oliver... påkörd. =( Jag hoppas vekrligen att han kan bli frisk så vi får behålla honom, gla att han e funnen iaf, ber nu bara att Fia e vid liv o kommer hem snart.

KRAM

1 Kommentarer
· h

vart i frankrike skall du jobba? Jag skall nämligen också dit och jobba, någon gång under de kommande veckorna! :)

2009-11-01 @ 10:45:40
URL: http://habibagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback