Härligt!

2009-10-09 ღ 10:27:30
Heeej allihop!

Idag är en härlig dag. Jag e ledig o ska bara ta de lugnt, (okej ja ska göra klart schemat för outlet tiden) men sen e ja ledig. Ska ner på stan o kolla om ja hittar ett rosa band.. o så flourtabletter. Sen ska ja te empan o ha en lugn kväll me pizza o film. Såg en film igår oxå förresten, a beautiful mind. En film som dom flesta nog redan har sett, men inte jag förrän igår. Riktigt bra va den iaf o de va ju et härligt sällskap till oxå, så bättre kunde de knapapst blivit. Tog ett tag för mig att få ur mig vilken film vi ksulle se, men vadå.. de  einte allti så lätt. Även o ja bara sett ungefär 2 % av alla filmer som man borde sett så e de faktiskt svårt. Men ett plus till mig, ja höll mig vaken heeela filmen. = D Helt klart godkänt tycker ja. Dock va de itne heelt okej att ja skulel gå en mass ai ösregnet sen när ja "va tvungen" att ta mig hem, men de e en annan historia.. :P

Nu frulle, sen duschen.. sen knåpa på schemat o efter de ut i solen!

ha en sueprdag!

BISOUS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback