Höst. Foto.

2009-10-05 ღ 11:02:18
Heej bloggen!!
Nu har jag vaknat upp igen efter måna timmars sömn :) I fredags jobbade jag heldag o de blev en kanondag :) Sen va ja en del på stan me brorsan o Camilla i lördags o hittade jättesnygga skinnstövlar, nöjd! Träffade Angelica sen o tog en te, myys. Kvällen bjöd på tacomidda o sedan utgång, en härlig kväll me massa dans, goa människor o grym musik. Efter ca 5 timmars sömn blev de frulle o sen bussen te jobbet. En heelt underbar dag på jobbet blev de även igår. =)=)=). Idag e ja eldig o täntke ta me mig min kamera ut i hösens fina färger för att försöka fånga lite bra bilder till ett speciellt album.

Ha en urskön höstdag!

BISOUS

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback