Skriva en bok??

2009-10-20 ღ 10:16:16
Gomorron bloggen!! Å alla nyvakna?

Tänkte slänga in ett kort inlägg nu, sen ska ja göra iordning mig för ja ska träffa Tina :) E inte riktigt hundra på va vi ska hitta på men de blir nog skoj i varje fall. E ledig idag, känns skönt. Nu e de slutspurten i outletbutiken, inte mycke varor kvar alls nu. Men de hasr gått gyrmt bra iaf.

Jag har en liten idé.. tänkte skriva en bok... oj de där lät väldigt stort nu men jag tänkte skriva ihop en berättelse eller liksom, en sammanfattning, men bok låter liksom bättre.. de lär ju bli långt iaf.. som en bok.. a ni förstår nog hursomhelst. Jag tänkte skriva om min au pair resa, mitt år i Paris. Tänkte varteftersom lägga in ett kapitel här så ni får läsa den o vara med mig på min resa, ännu en resa.. körkort o bokskrivande, jippi! Va säger ni om de?

Nu sk aja hoppa in i duschen..

KRAM!

1 Kommentarer
· Evelina

Sätt igång och skriv bara! =) Blir säkert hur bra som helst! =)

2009-10-21 @ 13:20:58
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback