Wiiiiiiiiiiiie, Paris. Here I come!!

2009-10-18 ღ 12:51:53
Heeej alla glada!!!

Hoppas ni haft en underbar helg.. nu kan ja berätta de ja skrev om igår...Ja har BOKAT RESA TILL PARIS =D=D. Ja e så himla glad. Om 5 veckor åker jag ner till mitt Paris o bor hos min italienska vän...wiiie! Kan itne fatta riktigt. Jag åker med Sandra som jag lärde känna därnere... Jag ska självklart hälsa på min lilla miniälskling därnere o alla udnerbara ställen...äta crêpes o bara njuuuta.

Igår va de en underbar utekväll på Undici. Skitkul va re, grymt bra musik o goa vänner, massa dans.

Nu ska ja till Haninge o jobba till 17. Sen blir de middag hos Sanna o CO. :)

Pussssss

2 Kommentarer
· anna

klart jag läser din blogg, kul att du ska tillbax till paris ! :D

2009-10-18 @ 21:20:28
URL: http://pappasanna.blogg.se/
· Anonym

Åååh älskar Paris, trevlig tripp då :)

2009-10-21 @ 14:41:31
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback