Gomorron!

2009-09-10 ღ 10:07:03
Hej hopp allihop!

Hoppas att allt e bra med er :) Jag mår helt okej, ska inte klaga. Förkyld men sånt går över har ja hört :) Vakande precis, täntke fixa lite frulle o läsa lite teori.. Sen e de duschen som gäller. Ska göra ngåra ärenden i centrum innan ja beger mig till Sickla för o jobba kväll. Jobbade i Sickla igår, sjukt kul =)

Imorn e de redan fredag igen, förstår itne var veckan tog vägen.. Men får se om ja ska jobba imorn, annars blir de la teori o träning i en härlig mix.. På lördag ska ja på Olivers barnkalas, jippi! Å sen ska ja på thai rerstaurang me Camilla. MUMS! Söndag blir de IKEA me mamma för o skaffa oss lite nytt som behövs till lägenheten. Jaa, en ganska bra helg hoppas ja la på. Får gärna bli fint väder me.



Tänker på Paris då o då. Å mina vänner där. Saknar en del. Men glad o ha alla nära runtomkring mig här.

 


1 Kommentarer
· Tahmina

Hej! Jag undrar ifall du skulle kunna adda mig på msn?=) Det är så att jag ska bli au pair i Frankrike och skulle vilja fråga dig lite om hur det är och så :)

MVH/ Tahmina

msn: [email protected]

2009-09-11 @ 15:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback