Gomorrron, o Malmöbilder!

2009-09-21 ღ 09:35:32
Gomorron allihop! Hoppas ni sovit gott :)

Jaa, nu e helgen över o de gör väl knappt nån skillnad.. har jobbat hela helgen, o så blev de filmer(dirty dancing o 17 again) o lördagkvällen tillbringade jag med Emelie o Sofia på bonden, underbart ställe, vilken musik! Sköön kväll blev de. De blev en riktigt lyckad helg på Name it i Haninge oxå, woow. Massor av folk o dukti personal, precis som ja lovade =)

Nu täntke ja lägga in lite bilder från Malmö när ja va hos Nathalie. Sen blir de nog frulle, o göra sig iordning för jobbet.

Ha en superdag!

BISOUS



Första dagen(jättevärm) tillbringade vi vid Lomma strand..



Andra dagen blev en heldag i Köpenhamn.. självklart ett besök till kristiania.. menhär fick man INTE ta bilder, ups.



Tredje dagen blev de ett besök i Lund. : )



Sen blev de en efterlängtad fika me Versailles Caroline från Halmstad <3



egopics innan fest hos Isabell..



Titta va vi hittade på vägen.. en lampa..



Rosegård o Zlatans plan... inte att förglömma..

En underbar helg ! <3


2 Kommentarer
· Marcus Ek

sv: tusen takk :):)

2009-09-21 @ 14:03:33
URL: http://marcusek.blogg.no
· Angelica

hallååå hallåå tjejen :D !! jaaa de ska vi göra, herreguu jag glömde helt bort det, jag böt telefon så då försvann alla nya nummer jag lagt in, jag har sån otur med det :( men visst fick du mitt nya nummer ? sms a till mig isåfall så har jag ditt !!! kram :)

2009-09-22 @ 06:34:06
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback