Jobb o en superhelg i Malmö!

2009-09-01 ღ 23:02:21
Heeeej!

Jag har nu haft en helt perfekt helg i Malmö hos min cherie Nathalie som ja lärde känna i Paris. Va underbart o träffa henne igen. Vi solade o badade första dan, shoppade, åkte till Köpenhamn en heldag, pratade franska.. träfface Carro, åkte till Lund o besökte studenter =D Sen blev de party o massa go mat o supermycke snack.. :D Sen va vi självklart i Rosengård oxå =D Kollade in Zlatans fotbollsplan. Så skojgit! Saknar dig reeedan vännen. Hoppas vi får sees snart igen.

Jag ahr precis jobbat en hel massa o läste precis alice nya au pairs sida.. hon verkar trivas jättebra o hon tycker jättemycket om alice. De e ju bra men de gör ont oxå.. de e ju min tjej, min familj o mitt rum.. Men ne, e gla att hon verkar vara en bra tjej. Men men de kommer ta tid.. saknar henne mycke, de gör ja.
'
Imorn blir de en heldag på jobbet sen e de fest i helgen =) Maskerad o studentfest!

BISOUS

1 Kommentarer
· Nathalie

VAd glad jag blir att du hade det kul :D Jag hade en super helg med dig kändes ibland som att vi var tillbaka i Paris och det fick mig att längta tillbaka till underbara Paris. Men vi ses snart igen snart kommer jag till dig bisou mon cheri

2009-09-02 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback