körkort körkort körkort...

2009-09-08 ღ 09:02:32
Heeeej bloggen!

Nu sitter jag här.. har precis vakant av att en hantverkare kommer instormande i rummet o börjar borra, YES! Upp o hoppa..trosor o t-shirt, ja men visst! Haha. Nu e ja uppe iaf.. lite frukost o påklädning. Sen ska ja ta mig in till haninge centrum för att gå förbi körskolan =D Jippi! Har skickat in alla papper nu så snart kommer körtillståndet. Nu ska ja skaffa mig teoripaketet idag. För nu ska det bli av. Körkort körkort körkort...

Har varit sjuk några dagar, inge vidare. Superförkyld o jobbig hosta. Verkar inte bli något mer iaf, tack gode gud. Juste, har skaffat mig en ny telefon, en rosa sådan, väldigt söt :). Å i lördags blev de avskedsfest för emelies charlie. En riktig maskeradfest, udnerbart kul! Alla v aså hilma serigiösa, bra klädsel alltså! Själv va ja baby spice... hihi. Kommer foton på de snarast. Hoppas ja frisknar till snart så träning blir aktuellt..

Ha en bra dag, ska försöka få igång bloggandet på riktigt igen !

Underbara perfekta ställe. Hur kan man INTE sakna denna underplats...?


KRAM

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback