tankar från sängkanten...

2009-09-23 ღ 10:09:29
Morron... en härlig morron, sol, blå himmel, kyla, vvinden e rätt kraftig.. har precis druckit en kopp te. Blue fruits, gott. Tänker att snart e de jobb som gäller, innan de en dusch, mat o juste.. kolla tågtider.. eller a tunnel banan.. tänker genast för mig själv att "metro" låter bättre... vilket såklart får mig att tänka tillbaka på Paris.. vilken resa jag gjorde.. Åkte ner ensam till en främmande familj, en liten fransk tjej, ett främmande språk, en kultur o konstiga matidéer, otroligt mycket nytt o främmande o tusen frågor som snurrade.. En resa som var otroligt lång o händelserik, men samtidigt kort o snabb.. Mycket saknas mig där. Men när de känns som jobbigas te de bara o drömma sig tillbaka, minnena finns där o wow! Så glad att ja tog steget ut, att ja åkte. Så glad att ja fick den familj aj fick o träffade de vänner ja träffade o framförallt, att ja åt de sniglar ja åt =D.



Funderar..på.. kanske... de e bara en tanke än så länge, men kanske kan de bli nåt. Intressant, kul, mest på skoj.. Ett namn? Oviktigt. De viktiga e en röd tråd. En mening. Elelr kanske mest känsla.

Nu förberedelser inför jobbet.

Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback