Greeenday!

2010-04-08 ღ 21:13:37
Nu är Greenday bokat den 5 juni på Ullevi i Göteborg. Dit ska jag tillsammans med min vän Joanna som ja lärde känna under min resa i Paris. Ska blir grymt kul.

 

 

Tack familjen för en härlig promenad o fika på stan :) Å sen blev de en tripp till Emelies jobb, äntligen fick ja träffa min kära vän igen! Va underbart. Sen drog ja till Slussen o mötte Camilla för promenad hem o mys hos mig :)

 

 

Denna vän är något alldeles särskilt. Du är helt otrolig vännen. Vet inte hur ja skulle kunna klara mig om du flyttade, men allt går :) Ja klarade mig ju ett helt år utan dig så ja antar att det går. Du förgyller dagarna o ser på allt med en nypa salt(säger man så) Tycker om dig en himla massa.

 

 


3 Kommentarer
· Sara - mamma till Nova

Nja inte mkt, typ snart sova. :P Hundarna ska ut och kissa en snabbis. ;)Hhee.

Hur ha dagen varit i helhet? :D

2010-04-08 @ 22:28:32
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
· emelie

Du är sötast i hela världen=) puss på dig

2010-04-18 @ 22:33:18
· Idarmathilde

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-03-07 @ 08:38:42
URL: http://idarmathilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback