Mamma. Bounce.

2010-04-23 ღ 17:17:46
Hej hopp!

Nu e ja hemma från jobbet en snabbis. De va en helt okej jobbdag idag. Soligt o fint ute iaf :) Ska åka o hämta mina skor ja lämnade in häromdagen. Jag fick igenom att ja ska gå o laga dom o så betalar dom en summa sen iaf, de va snällt. Sen e re Bounce ikväll me Emelie, ska bli jättekkul!

Mammor e ju speciella, det vet vi alla. Det är dom som alltid finns där, som alltid står där med matlåda när ja glömt o laga nån, som alltid finns där när ingen annan har tid, som alltid envisas med att ringa och fråga hur du mår (även om du befinner dig endast 4 dagar utomlands), å som alltid vill ditt bästa. Oroar sig, irriterar en, stör en, men allt just för att dom bryr sig om en. Tack söta mamma för att du alltid bryr dig, men du känner mig o vet att ja e smart, gör inget ja inte borde :)






Puss o hej!

1 Kommentarer
· mamma

Tack söta du! ja ja jag vet men du vet ju hur jag är och det går liksom inte att ändra på du,ni är ju det bästa jag har och det bästa man har är man ju rädd om/puss mamma

2010-04-24 @ 11:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback