solsidan e ju ganska kul...

2010-04-11 ღ 09:32:28
Gomorron alla :)

Sovit gott? Det har jag, men lite trött iaf. Kom hem vid halv ett igår. Det blev en myskväll hos Camilla med en massa tjejsnack o skruvar.. Innan va ja en stund hos mamma o åt. På torsdag ska jag gå på en show som består av småbarn :P Min lillasyster med klass(skola kanske?) gör en show som dom kallar småstjärnorna. Det ska bli spännande.

Idag ska jag jobba några timmar, sedan är det dags för en tripp till Handen o Emelie <3. Midda o mys antar ja. Nu ska ja fixa iordning mig o åka. Hoppas på sooool! Förresten, satt o såg sista avsnittet av SOLSIDAN igår o fy fan va sjuka dom e, men så sjukt bra. Hahahha. Hoppas verklgien inte det finns sådana familjer..



Puss o kram

1 Kommentarer
· Anonym

jag ska nog dra hem nu hm!!!!!!!!!!!!!?????????/puss mamma

2010-04-11 @ 16:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback