Plugg i vår.

2010-08-26 ღ 09:42:11
Hej hopp!

Igår var jag och Amanda på ett corepuls-pass på Sats. Underbart! Sjukt jobbigt, mycket kondition, mindre styrka. Jäkligt kul att komma igång igen. Sen åkte jag hem till Marcus där jag blev bjuden på pannbiff o potatis o sås, mums. (nej, det var inte lika gott som mammas) men det är heller itne schysst att jämföra andras mat med hennes för att den är ju alltid bäst, går liksom inte att få till det så själv, har själv prövat.

Nu i höst blir det mest jobb och träning för min del. Sedan en sak till : körkort!! Det måste tas och de e NU! Har även kollat en del universitet till våren, min tanke är ju att jag äntligen ska börja plugga då. Det lutar nu mot Göteborg, men ja får se.

Ikväll är det inventering iaf, wuhu! Innan dess blir det jobb med Kingen.

Hörs!

KRAM

1 Kommentarer
· Mamma

ja,ja sånt där gillar jag men du behöver kanske inte överdriva. Marcus är säkert duktig på att laga mat/kram

2010-08-27 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback