Södertider tar även dom slut....

2010-08-04 ღ 16:24:23
Nu har den tid som var så långt borta, kommit. Nu är det snart utflytt från vår söderlya där jag och Sandra bott sedan 1 december. Många galna upptåg har det blivit. Vi har inlinesat, putsat fönster, dansat, stekt köttbullar, fototrixat, snackat i timmar å allt detta nattetid. Oj! Ja höll visst på att glömma alla snöbollskrig även dessa nattetid.. sushi, varning för-skyltar, mattor - går dom att tvätta?? , hästtavla, nycklar, behöver man sånna? Å så Babatunde.
Detta är bara några av de många saker som alltid kommer att kopplas med Sandra och Söder. Tack Sandra för en helt underbar tid, jag är s¨glad att vi gjorde detta tillsammans. Vi har under året byggt upp en stark vänskap som jag hoppas kommer vara ett bra tag, Lycka till nu med studierna och bli inte rädd om jag en morgon sitter utanför dörren i Malmö och frågar om vi kanske kan äta suchi med salta pinnar eller näe.. glöm det! De e Fjäril som gäller ;)
Me n my rooomie <3
Puss!

1 Kommentarer
· Sandra

Åh... Sluta vännen!! Fy tusan vad jag kommer att sakna dig! Som du har funnits här för mig.. <3 Vad skulle jag gjort utan dig?? som jag sa när vi flyttade från paris , det kommer en ny ljuv tid! vilket det också blev! Nu säger jag detsamma, men denna gång blir dock på skilda orter.. men skype, msn, facebook, mobiltelefoni, post, tåg, buss och flyg finns ju faktiskt!!!

puss på dig sötis!! <3 <3 <3

2010-08-05 @ 23:09:47
URL: http://sandralotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback