Dag 6 - min dag

2010-12-25 ღ 12:08:04
Hej! Å GOD JUL!

Hoppas ni alla haft en bra julafton. Tänkte passa på att skriva på min utmaning och då passar det ju bra att berätta om min julafton.. som blev en väldigt bra sådan. I år var det inte bara vi å vår lilla familj utan vi hade Linda och Kayla på besök:) Ritktigt skoj, blev lite mer liv liksom :) Morgonen blev julkalander Hotell gyllene knorren..sådär va den tycker jag, vad tycker ni?

Efter det åt vi god frukost, lek o skoj hemma, fixa de sista(som ja inte hann natten innan). Sedan kom M och hälsade på hoss oss, glöggfika o lite julklappsutdelning. Sen blev det Galen panna å massa godis självklart.. klockan 15.00 satt vi alla bänkade framför Kalle och sedan var det snart dags för middag. Vi åt till vi alla höll på o spricka(precis som det ska vara på julafton?) Lagom till Karl Bertil Johnsson blev det klapputdelning å det delades ut telefoner, kläder, handduk, bedset, presentkort, å ja fick min externa hårddisk, jippi!

Sedan körde jag till Sanna o co för o önska god jul o hämta M. Mamma var med oxå eftersom bilen skulle hem igen, men ja ville gärna köra.. det var förresten min första körning i riktig halka, gick riktigt bra.

Sedan blev det återigen klapputdelning vi två. M blev jätteglad för albumet jag gjort :) Jag fick USB, internet, en fin pläd o massa smarta tofflor att ha i min nya studentkoja ;)

Åååh. En lite annorlunda men underbar jul blev det, å nu e de vidare mot nya äventyr.. packa för studentlivet i Uppsala, :)

men idag blir det besök hos släkten Cederberg för att fira Jonas...

KRAM

1 Kommentarer
· Amanda

Jag vill inte att du åker.... :(

2010-12-27 @ 11:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback