Grattis på mig !

2010-07-27 ღ 19:58:40
God kväll!

Nu är det 20 minuter till jag fyller 23 :) Woho! Å jag borde verkligen ligga i sängen med tanke på att jag ska jobba imorn vid 9.30. Men ack.. de gör inget :D För kl 15.00 har jag semester. wiiiie! Ska diretk hem till familjen på middag o sen ska jag sova hos Emelie för vi ska ju upp vid 5-snåret, ingen match ;) Haha, säger sjusovarn själv. Men kul ska det bli.. å jag ber till alla vädergudar om en solig vecka på Gotland, vill ha sol, bad o raukar.
Nu skrev jag detta inlägg inatt så de e därför de står lite skumt.
Jag har haft en jättebra dag. Jobb, middag hos familjen...å så sjöng ju Sandra imorse(nästan iaf ;) ) å dukade upp frulle me levande ljus o en post-it, de e Sandra de... "in a asshole" Internt..hihi..
I really really gonna miss u rooomie. Nu ska de bli efterrätt, efter att ha avnjutit färsk lax med färskpotatis o gräddfilssås. Så gott. Sen ska jag till Emelie där det blir en kort natt innan färden till Gotland. Nu är det SEMESTER i nästan 4 veckor framåt, Jippi!

 

Skål!

 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback