With me. without me.

2010-07-17 ღ 23:28:24
Hej mitt i natten...
Idag har varit en bra dag. Stod på jobbet idag och hade inte många kunder alls.. när plötsligt Tina dök upp och gjorde min dag. Sen åkte jag till Jordbro för att grilla och äta gott hemma hos Amandas mamma, mycket trevligt. Kvällen avslutades där dagen började, Sickla.. för en bio med Marcus. Härligt var det, Knight and day, skön rulle faktiskt. 4 + från mig. Nu ska jag packa å fixa lite för imorn drar jag ut till Camillas landställe efter jobbet och är tillbaka på tisdag, ska bli skönt.
Ha en underbar sönda!
Jag och Marcus satt och pratade om namn, o plötsligt kom vi in på Alice. Vi pratade en hel del om henne. Som Marcus sa: man kan liksom föreställa sig hur hon e när man ser henne. Saknar henne sjukt mycket, min bästa franska vän. Je t'aime et je t'ai gardé dans mon coeur. :)
BÄSTA TJEJJEN <3
KRAM

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback