Guuuul!

2010-06-02 ღ 21:23:07
Imorse gick jag upp kl 06.00. Hoppade in i duschen och åt en god frukost. Sen gav jag mig iväg till dagens arbete: lek, skoj, sandlåde-sittande, vattenslang-sprutande... jaa, ni fattar nog. Förskola. Det blev en underbar dag med leenden, tröstanden, skratt, tårar, rabblande av färger(en himla charmig pojke kan en enda färg och det är gul, så när man frågar honom: vad är det för färg?, svarar han : Guuul! Neej, de e ju blå..men han chansar alltid på gul, hihi), diskussion om fåglar, geggiga strumpor, byte av skor, Hehe... så himla underbar dag. Älskar det jobbet. Visst ja, det var en halvbra lunch, kladd, härlig vila med en del sura blickar, envisa ungar, men vad gör det :)

Eftermiddagen blev tvättid, matlagnign och storstädning. Nu är det rent o fint och väskan e snart packad. Imorn drar jag till Gööötet. Ska bo hos Joanna och på lördag är det Greenday som gälle rpå Ullevi, wiiie!

Nu ska jag gå och handla resgodis och ta en promenad.

Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback