Sol sol o cherie!

2010-06-16 ღ 08:50:15
Gomorron!
Jag har min kära vän från Malmö här nu :) De e trevligt. Jag tog ledigt idag för att vi ska kunna umgås lite mer idag, hon åker hem sen ikväll. Solen skiner och det blir nog en dag på djurgården. Igår träffades vi i kungsträdgården efter jobbet, gick och fikade några tjejjor, mysigt! Nu ska ja fixa lite sallad att ta med, kläder o bikini  :)
I förrigår pratade jag med min franska familj via Skype. Det var jättehärligt att få se min lilla räka. Hon har blivit så himla stor, och fått långt fint hår. Saknar henne. Vi pratade lite, diskuterade clowner, pumpor, sånger... sötnöt. Hoppas ja får träffa henne snart igen. Familjen sa att om ja hittar billiga flygbiljetter e de bara komma ner en helg :)
Ännu en gång, jag är så himla glad att jag åkte iväg på min resa. Verkligen som agenturen sa, ett minne för livet.
Ha en superdag! Tänker på min familj som landat i Turkiet nu, hoppas dom har det bra.
Puss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback