En häärlig dag.

2010-03-13 ღ 23:23:06
Hej bloggen!

Idag hasr jag varit hos familjen. Mamma hämtade mig i Sickla när ja slutade jobba igår. Så hiimla skönt! Sen åkte vi hem o hade myskväll. Idag blev det 1,5 timmes körning med mamma i strålande sol. Det var jättekul. Det var några månader sedan vi kröde nu och det var kul att få känna på igen :) Det gick riktigt bra, växlade upp till 4:an o kröde massa i Jordbros industriomr. Sedan gav jag mig ut i riktiga trafiken=) Körde förbi golfhallen, trafikljusen, krosningen när man åker in mot Jordbro o så hela vägen hem till vår gamla lägenhet. Wiiie! Kändes bra! Hoppas på lite körning imorn med. Sen har ja studerat en hel del vägmärken och tänker åka till Grönlunds på onsdag o plugga en del.

Nu har jag precis haft schlagerkväll med brudarna hos oss :) Grattis Anna! Grym låt :) MEN... den låten ja har på hjärnan e en heeelt annan. Nämligen "kom kom kom medan som som som... :)" Hehe, de e väl den som sätter sig på hjärnan som borde vunnit? Eller? Grattis igen iaf.

Vad tycker ni? Vann rätt låt eller?



Nu godnatt! Imorn jobbet med Denise och sen får ja se. KRAM!

1 Kommentarer
· Michelle

Jag tycker att Darin, Eric eller Salem skulle vunnit. Men annas låt är ju skitfin med så! :)

2010-03-17 @ 17:44:14
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback