Fototrix.

2010-03-12 ღ 08:42:05
Hej hopp!

Idag är jag uppe tidigt. Täntke hinna med ett träningspass, men fanns INGET som passade så jag tänkte ge mig in på fototrix innan jobbet istället. Nu har jag över 500 bilder, album, tejp o silverpenna, så... antar att jag är redo för Paris - albumet nu :) Men först frulle!

En grej ja måste berätta:) Igår på jobbet var det rätt segt på eftermiddagen... så kom det in en mamma med en tvillingvagn, varav en flicka på 1,5 år sitter ovanpå vagnen. Hon va sååå glad. Hon hade en McDonald's kartong i handen o pratade som aldri förr :) Det slutade med att vi lekte kurragömma o sen skulle hon vinka hejdå.. men man kan ju inte både vinka OCH hålla i kartongen samtidigt.. så hon tappade den o : ojda o så log hon. Sen sa hon ba: ejdååå! Smart där :) Sånna små liv gör det tusen ggr roligare att stå där i butiken o galga. Sötnos!

Hörs senare, så får vi se om ja kommit nån vart.




PS. 2 veckor till Paris.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback