Halloj i blasket!

2010-03-01 ღ 22:26:48
Heeej! NU är jag på bättre humör:) Jag fick jobba med Denise idag, härligt! Å sen träffade jag min Emelie på stan o shoppade träningsskor(ätngligen ett par löparskor att spriga i till våren) o sen fiakde vi. Nu e ja hemma med Sandra o vi hasr varit o köpt massa SIA glass för mina sista glasskuponger, hahah. Inge kommentarer om vad ica- personalen har för tankar om oss.. :D På lördag blir det äntgligen skidåkning, Wiiie! Jag o Emelie far till Romme hela dagen, ska bli nice, hoppas på schysst väder bara. Å att ja inte e alltför mesig i början... :P

 

Bästa Empa.

 



Imorn ska ja provträna på SATS förresten, skulle få lite introduktion o en runda där så att ja *ska känna mig hemma* som han så fint uttryckte sig som ringde upp mig från SATS. Dom e ju för roliga.. Sen blir de jobbet o onsdag hoppar ja in för Denise så de blir ledighet torsdag, då aj ska tillbringa dagen me lillasyster. Får se om det blir museum, skridskor, bio eller vad det nu lutar åt. Sen överraskningskväll med bror min på kvällen, WIIIIE!

Ja men sen e de ju fredag o Fridays med hela jobbet, ska bli sååå roligt o få träffa alla :D

Jag e glad.

EN sak. "livet är för viktigt för att tas på allvar"  kom ihåg de;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback