Körning.

2010-03-14 ღ 23:18:34
Heeej! Idag har det varit en solig dag igen, wiiie :) Man blir så glad av solen. Dock var den lite störande när jag skulle övningsköra med mamma men det gick bra iaf :) Mamma kom och hämtade mig efter jobbet i Sickla och vi åkte till Larsboda där jag satte mig vid ratten och körde runt ltie i Farsta, över rondellen, förbi korsningar, trafikljus, övade parkering(klarade mig riktigt bra). Det var kul! Nu har jag dessutom bokat in Teorikurs hos Grönlunds oxå, äntligen! Det var tydligen 7 tillfällen x 2 timmar. Ritkitgt kul! Känns härligt att jag kommit igång nu, hoppas på kort snart!

Nu blir det sängen, hasr ätit sushi med Sandra och precis diskat. Imorn ska ja fixa lite innan jobbet o sen e de arbete med Åsa :) Får se om ja ska träffa Mack :) Tack mamma för denna helg, känner mig starkare i körningen o en bit på väg(på väg haha) Öhm.. dåli humor har ja av min lillebror :P

Mamma o jag på vår terrass i Jordbro, :)

NATTI! Nu ska stumpan sova. tihi.  Puss. Å glöm ej!! Simma lugnt ! Fiskar e mjuka, båtar e hårda.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback