Ljuuuuusare tider. J'aime le soleil!

2010-03-10 ღ 22:56:39
Nu e de sent. Men våren hasr gett oss ett smakprov.. å mmm va gott! Gillah! Har blivit en hel del sol.. och dagarna blir härliga, lättare, håret blir finare, kläderna roligare o leendet där oftare :) Jag ÄLSKAR solen :) Idag blev det trevlig lunch med Sandra innan jobbet. Imorn blir det nog en långpromenad, eller jogging o sen jobbet. Snart ska jag äntligen sätta mig ner med Paris - albumet! Måste bara fixa en sista sak imorn. Hade lite personalvård idag med Åsa, det var kul! Pratade om vad jag är bra på, vad jag kan jobba mer på o s v . :) Nya tag nu!

Ljusare tider e bra tider. Sol. Mys. Gott. Friskt. Svettigt. Lyx.


Februari i bois de boulogne, Paris.



Kom ihåg: Livet e för kort för att bråka o va ovänner : )

1 Kommentarer
· Tiniusrebecca

Nice site, cool background. toni.

2011-07-08 @ 08:01:11
URL: http://tiniusrebecca.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback