Myys.

2010-03-16 ღ 20:51:53
Idag har ja haft en bra dag. Jag vaknade till en pigg o gla kille.... kl halv sju.. Yey! Mysigt, solen strålade redan ute o fåglarna kvittrade. Men sen kunde ja inte somna om.. okej, leverpastejmacka halv sju på en ledig dag, ok. Vid halv tio tog jag sedan bussen till Handen för att möta Tina. Jag fick följa med henne till MVC för att höra på bebisens fina hjärtslag o kolla så allt va bra :). Coolt! Sen gick vi i Hanigne c lite o åt sushi o kolalde vårkläder. Efter det gick jag ned till Grönlungs trafikskola och pluggade lite, en timme närmare bestämt. Kändes bra :) Tog sedan tåget hem o tog det lugnt hemma en stund innan ja åkte till Emelies jobb o överraskade henne och sedan gick vi o åt på tacobar o spanade lite på ååhléns. Mysigt!






Dagens:


Bara för att jag hasr smakat mjöl och kanel så vet jag inte hur en bulle smakar.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback