Önskar jag va en sån som inte tänker alls.

2010-03-23 ღ 09:52:22
Hej! Nu sitter jag här.. har precis ätit frulle o ska snart gå ner i tvättstugan. Måste ju tvätta en del nu innan Paris :) Det ska bli såå kul o åka iväg med Lino. Igårkväll åkte jag och Sandra skridskor nån timme på Zinken... ingen vanlig kväll, utan stort firande av SM-guldet så det blev skratt o skrål inne i tältet som hördes kan ja lova, kul åkning! "Just ida mår ja bra.." 

Ja jobbade ju hela helgen, men i lördags var Camilla här på sushi-middag o sen bar det av till Ett ställe, så hiiimla rolig kväll!! Riktigt kul va de o kom hem vid kvart i tre o vem har sagt att det blir en dålig dag på jobbet basra för man har kul kvällen innan? Vi fick en SUPER-söndag j ao Veronica :) Askul! Frågan é ju om jag ska ta på mig träningskläder o ge mig ut o springa nu?? Eller sätta mig med mitt fotoalubm.. inte världens mest peppande väder ute, får se.






Bra rad "Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmågan att förstå"

Puss!

2 Kommentarer
· camilla

Håller helt och hållet med citatet, stämmer på pricken, som handen i handsken!

2010-03-28 @ 20:23:26
· Michelle

Älskar Melissa Horn, otroligt begåvad.

2010-03-30 @ 23:01:08
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback