Trasig telefon o en räddande ängel.

2010-03-02 ღ 23:47:17
Hej!

Idag har det inte varit en mindre bra dag. Min telefon lade av imorse=( Skit. Den bara slutade att fungera så på hela dagen hade jag ingen telefon och inga nummer. Det låter löjligt men ni vet hur beroende man är, sjukt! Nu ikväll kom min kära lillebror hem till mig iaf med min gmala telefon och med kvittot. TACK! Hel igen:) Så imorn ska ja försöka lämna in skiten:P Det blev träning idag iaf o jobb :)




Imorn ska vi på stan lite o så blire jobb  som vanligt. Sen e de ledighet på torsdag, jippi!

Gonatti!

Pusss

1 Kommentarer
· Graviditetsbloggen

Hej. Det var ett vackert ögonblick idag på ultraljudet! Såg det magiska hjärtat slå väldigt fint.

2010-03-03 @ 20:53:34
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback