<3

2010-05-07 ღ 21:55:33
Idag har varit en ok dag. Massor med härliga varor till jobbet, underbara kunder.. men sjukt mycket att göra, stressigt o allt skulle upp innan helgen, gick sådär. Resten får vi ta imorn. Men hade en trist kund som kom in och var allmänt otrevlig och fick mig att sjunka lite, men jag förstår mig verkligen inte på sånna människor. Som kommer in o bara skriker och är otroligt elaka och otrevliga bara rakt igenom, så himla onödigt. Aja, hoppas hon gjorde sin kväll, för hon gjorde inte min iaf.

När ja kommer innanför dörren..heltrött.. står där på köksbordet en jättefin blomma i en vas... med ett litet kort på "för att du är den du är, puss Emelie" Älskade vän! Tack!! Åh va glad jag blev. När jag som mest behövde det :)

 

 

Jag och Emelie på vår studentbal 2006.



Nu ska ja hoppa i säng för imorn blir det fortsatt jobb o sen midda hos Sanna.

Puss o God natt!

1 Kommentarer
· mamma

Vadå fick dig att skjunka lite, det var ju inte ditt fel!!!!!!!!Det var ju hon som hade en dålig dag och kanske för tillfället inte mådde så bra och då var du den för dagen som fick ta hennes ilska och vrede, du är ju jätte bra på ditt jobb och det vet du ju själv/KRAM mamma

2010-05-08 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback