Gomorrron!

2010-05-11 ღ 10:35:27
Heej!

Nu tänkte jag dra ut i solen innan jobbet. Igår hade jag min sista teorilektion som innehöll info om besiktning, trafikförsäkring, flygade kontroll, yttre o inre kontroll på ditt fordon mm. Helt ok. Allti kul när Alex håller i lektionen :) Fick höra en hel del roliga historier(sanna) oxå, haha. Imorn e de dags för första lektionen på skolan. Men idag blir det jobb först. Innan det tänkte jag sätta mig ute i solen och läsa teori..Jag fick mail från min gamla värdmamma igår :) Hon berättade att "min lilla räka" pratar mycket om mig o att hon har sparat mig i sitt hjärta sa hon" hihi, gullunge! Tu me manques bcp ma cherie :) ( Saknar dig massor min älskade. )


Gross biz <3

Förresten, hade en härlig dröm inatt. : )

Pusss!

1 Kommentarer
· Christine

Tack :-) Jo det är bra med mig du. Förutom att sommaren typ försvann. Buhu. Det bara regnar och regnar, depressing!



Hur är det med dig? Trivs du i Sverige nu eller du längtar tillbaka?

2010-05-11 @ 22:40:08
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback