Make up!

2010-05-27 ღ 08:29:08
Tack Camilla för kommentaren, det värmde :)

Nu sitter jag här och äter smörgåsar med prickikorv, mums! Ska snart dra iväg till Handen för att sitta make up-modell hos Malin idag, ska bli jättekul. Får se om jag får med mig ngåra bilder sen.. Igår blev det storstädning när jag kom hem från jobbet, kändes riktigt skönt. Det var behövligt kan jag säga. Sedan gjorde jag en supergod laxpasta med tomat o broccoli i, kredd till mig! Nu är det långhelg, jätteskönt. Blir nog bio, mys med vännerna, lite träning o så slutspurten av paris-foto-projektet.



 

Kanske blir det en sån ögonskugga?



Nu ska jag äta upp och fixa det sistia(behöver inget smink idag iaf för jag skulle komma helt osminkad)

Ha en bra dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback