Mamma <3

2010-05-30 ღ 20:28:04
Idag har familjen varit här och firat mors dag. Det var faktiskt riktigt trevligt. Syskonen kom hit vid 2 då vi handlade och förberedde vår 3 - rätters middag, gott blev det tillome! Plockade blommor oxå :) Uppskattat. Sen tog jag och Daniel en långpromenad och nu är jag hemma igen. Ska bar ata det lgunt ikväll.. fortfarande ont i fötterna från gårdagen.. HMMMM! jag köpte nya jättefina partyskor igår, kilklackar. Sen var det dans natten lång, osmart kan man kalla det.. men kul var det. Nu fotofix o tv. Pusss!

Min mamma : )





Familjen.. å blomman ja fick av mamma :)


Ugnslax med potatis och gräddfilssås blev varmrätten.

Förrätten blev små crostini med skagen/räkröra.

Efterrätten fick bli svenska jordgubbar och glass.


Tack för en härli dag :)





1 Kommentarer
· mamma

Tack själv vännen!!!!!! för en trevlig eftermiddag tillsammans på morsdag.Puss mamma

2010-05-30 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback