Naturen är bra fin.

2010-05-31 ღ 22:28:58
Har ni tänkt på en sak.. hur häftig naturen faktiskt är. Jag var nyss ute på en timmes powerwalk och tankarna flödade.

Jag gick längs årstaviken. Då tänkte jag: Tänk vilken tur jag har som råkade födas just år 1987, som har fått möjligheten att se denna värld. Att få uppleva grönskan, myggbett som kliar, getingar som sticks, humlor som bränner.. Att jag får vandra här på denna vackra plats, skapa kontakter, bryta dom, bli arg, glad, besviken, stolt... å bara få känna alla smaker, dofter och känslor som livet bjuder på.. Vilken upplevelse. Att få chansen att bo vid vattnet, mitt inne i City, att vattnet just lagt sig så fint i vår stad, sådär så vi kan gå precis intill.. Att bara gå.. se på folk och på naturen gör mig lycklig :)







Knasiga tankar, men visst ligger det något i det? :)

Nu ska jag äta upp min ajordgubbar med mjölk.

Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback