Teori o första körlektionen.

2010-05-05 ღ 22:05:02
Heej!

Nu har jag precis tuggat i mig jättegod sushi.. MUMS! Jag köpte färdigmat när jag kom hem vid 21..kändes skönt. Jag var ju på min 5:e teorilektion idag. Halkkörning och Mörkerkörning var dagens ämnen. Intressant och roligt. Vi fick jobba en del i grupp oxå, annrolunda. Sedan fick vi en liten presentation av Gillinge med Alex, hehe(vem ananrs slinker in mitt i lektionen varenda gång) :P. Förresten, jag bokade min första körlektion idag, ska bli riktigt kul, men jag är nervös. Sedan ringde jag en körskola idag och hörde lite angående intensivkurser. Vill verkligen. Får se, men jag är otroligt motiverad. Nu gäller bara fokus och 100 % koncentration vid varje körning.




Imorn blir det körlektion med mamma. Aceleration, växling utan att titta på spaken, se i speglar och döda vinkeln heeela tiden. Men innan körningen blir det joggingrunda och sedan fika med Jenny, MYS!


Nu ska jag borsta gaddarna och tidigt i säng för en gångs skull.

Natti natti.. å glöm inte! Kör försiktigt.


1 Kommentarer
· Jessica

Hej Therese! Stort lycka till med körkortet, :) Jag har bestämt mig för att åka som au pair till frankrike i höst. Har suttit och läst lite i din blogg nu och jag känner att jag vill iväg till 100%Har du några tips till mig på agenturer? Jag har lite svårt att hitta några. :) Du kanske har något annat bra tips/råd? / Jessica.

2010-05-06 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback