Dag 1.

2010-11-22 ღ 08:24:08
Hej hopp!

Jag har haft en riktigt trevlig ledig helg. Det blev en mysi fika med Sandra, Terese o Michaela i stan innan jag och Terese drog till Uppsala för myskväll o Mysteriet på Greveholm... sen hälsade vi även på Cecilia i hennes kollektiv, diskuterade ekonomi, studier o allt därtill. Fick en liten försmak av studentlivet. Uppsala verkar jättemysigt, skulle mycket väl kunna tänka mig att flytta dit :)
Nu tänkte jag köra Dag 1. Presentera dig själv.
Jaa... Jag heter Therese Jaqueline Eriksson och bor just nu hemma hos mamma. Jag föddes för 23 år och 4 månader sedan på Karolinska sjukhuset i Stockholm. En liten sak på 47 cm.. Jag har tre mindre syskon och har bott med min mamma hela livet. Jag gick samhällsprogrammet med inriktning språk på Stockholms Fria Gymnasium i Stockholm och har sedan dess varit i Paris ett år och jobbat som au pair. Har även hunnit arbeta 3 år på Name it barnkläder, jobbat lite extra på förskola och i leksaksaffär och även hunnit med att resa lite däremellan. Jag har en pojkvän som är min första riktiga kärlek. Jag är född i lejonets tecken och är därför väldigt envis och bestämd av mig. Är annars en glad, positiv och härlig tjej som älskar att fota och utvecklas. Jag tycker inte om lök, men är en riktig avocade-torsk.
Det var lite om mig. Imorn kommer nästa utmaning ;)

1 Kommentarer
· LOSAN.se

Vad söt du är :}

2010-12-02 @ 20:16:49
URL: http://losan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback