Dag 3.

2010-11-29 ღ 08:40:26

Då vasr det dags för Mina föräldrar då.

Ja, alla har ju två från början. Men jag tycker att det krävs en del för att kunna kalla sig mamma eller pappa och inte bara ett blodprov liksom. Min pappa har inte riktigt uppfyllt de små kraven så jag ser honom faktiskt inte som en pappa och därför har jag valt att fokusera på min underbara mamma :)

Min mamma, Susanne Eriksson föddes i farstun i Hässelby, haha. Bra början. Hon har gjort mig till den jag är idag. Hon finns alltid där, både när hon ska och inte ska:P Hon kan läsa mig som ett brev. INGET går att dölja för mamma för hon känner mig som ingen annan. Den viktigaste människan på Jorden, de e mamma. Hon har atgit hand om mig och Mikael ensam en stor del och gjorde det kanon. Ser upp till henne något enormt. Hur klarar man det? 2 barn, 1 jobb, lämna hos dagmamman, hämta tidigt(so hon gjorde istället för att jobba så mycket som möjligt), leka, laga GOD mat, handla, se till att vi var rena och fina, hade nya kläder vid fotograferingar, avslutningar och allt... beundran. Å se så fina vi e nu alla 4.

Jag hoppas kunna bli som dig en dag och stark som bara den. Men en skillnad, mina ungar ska fan lära sig att diska!! Haha, du har varit så snäll mamma.. å gla e ja för de :)

Stor kram till min mamma idag för att hon är den hon är.




<3


1 Kommentarer
· Mamma

Tack för de fina orden och stor kram tillbaka, ÄLSKAR DIG OCKSÅ/mamma

2010-11-29 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback