:)

2010-11-10 ღ 22:06:40
Hej hej!
Idag har jag jobbat. Riktigt kul är det nu med alla julvaror, fina klänningar, söta pullovers, flugor, slipsar o allt fint som kommer nu i juletid! Känns jätteskoj, har redan sålt flera julklappar, tror det faktiskt är dags att börja handla sina egna snart oxå.
Annars är det träning, jobb, pojkvän o vänner som står på schemat mest. Det är så himla skönt nu när jag inte behöver köra varje dag och tänka på det som tar en massa tid. Men saknar det faktiskt lite iaf... man kom ju in i det liksom. Men oerhört skönt att ha det iaf :)
Om några veckor åker jag o M till Egypten, ska bli jättehärligt. Ser fram emot de massa.
Min söta vän Emelie var hemma här i Stockholm och hälsade på förra veckan, det var jätteskoj! Blev utgång, midda o en hel del skitsnack :) Saknar dig !
Imorn blir det en ledig dag(min enda denna veckan) så det blir nog mest lugn o lite träning, älskar o träna nu, så himla skönt.
Kram så länge

1 Kommentarer
· melie

Hoppas du haft en kanon kväll :D

2010-11-11 @ 21:40:53
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback